pühapäev, 15. veebruar 2015

Spring mood to the fullest





Hello,


    Olgu, vahelduseks kirjutan natukene eesti keeles. Eilne ilm suutis mind tõsiselt üllatada ja tänu sellele olin kell 9 juba üleval. Päike säras mõnusalt tuppa ja lihtsalt ei raatsinud seda mõnusat aega maha magada. Tegin omale maitsva hommikusöögi ja ühe suure tassi kohvi, mida oli isegi aega nautida. Erinevalt tavalistest hommikutest on pühapäevad siiski parimad.
      Aga nüüd pildistamiseks ja outfiti valikust. Tegelikult oli meil ka plaan B eilseks pildistamiseks, kuid õnneks ei läinud see käiku. Kuna ilmad on veel suhteliselt muutlikud, siis alati peab selliste asjadega arvestama. Nagu näha kasutasime sellel korral propiks mega suurt kohvrit, mis ilmselgelt on pärit minu vanaema kolikambrist. Mulle kohe meeldib tema juures tuulamas käia, alati leiab midagi vajalikku. Mul on täielik "spring fever" nagu mu outfitist näha võib. Otsustasin miksida oma kevad/suvist garderoobi natukene talvisemate riietega, kindlasti õhkab see natukene boheemi järele - erinevad kihid, tekstuurid ja mustrid. Minu lõhkised teksad on täielikult homemade, niiet kiiresti käärid kätte ja läheb lahti.

Overview: 
So as you can see yesterday's weather surprised me in a good way and I enjoyed my Sunday to the fullest. I already have my spring fever on, so I decided to mix my spring/summer wardrobe with a furry waistcoat and platform boots. Definitely this look is a little bit bohemian- different layers, textures and prints. My denim is totally homemade, so if you have some free time then take your scissors and let's go. Perfect combo for this kind of weather. Enjoy the pics and stay tuned ;).

Styling by Birgit Veskiväli
Pictures by Laura Saimre
Clothes: all over Bershka this time 











Key details: 





Enjoy xx


SHARE:
Postita kommentaar
© Express yourself in your own way | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig