kolmapäev, 3. detsember 2014

Pastels paradise

Laps lasti loodusesse


    Esimest korralikku talveilma sai nautida ikka mõnuga. Mis saab talvel olla veel parem kui päike, mida niigi harva siin Eestimaal kohtab. Ma pole küll eriline lume armsataja, kuid see oli liiga ilus, et mitte jäädvustada. 

    Otsisin kapist oma mõnusad kreemjad riided välja ja tegime väikse photoshooti. Muideks, talvel ei pea ringi käima üleni mustas või teistes tumedates toonides, palju huvitavam on omale siiski heledamad riided selga ajada ja neid ilma järgi kombineerida, näiteks talviste aksessuaaridega ( sallid, saapad, paksud kudumid jne). Niiet suveseelikud/kleidid taas kapist välja ja pead tööle, kuidas neid praegugi kanda saaks. Uskuge mind, inspiratsiooni leiab igalt poolt! 

    Stilistikas/riietumises ongi kõige huvitavam asi eksperimenteerimine ehk katsetamine. Vahest peabki proovima mitut erinevat varianti, kuni leiad enda jaoks selle kõige parema kombo. Ma ei tea kuidas teiega, aga mina naudin seda väga :D.  Suur soovitus on kindlasti vahel riskida ja kanda  neid asju, millega oma mugavustsoonist välja tulete. Just hiljuti jäi mulle meelde üks Anna Della Russo ütlus:" Fashion is always uncomfortable, if you feel comfortable you will never get the look." Minu arust peab see vägagi paika, sest kõige kergem ongi hommikul omale suvaline kampsun ja püksid selga visata, aga see ei pruugi alati olla meie kõige parem valik. Või mis ? Ühesõnaga ega mul on ka neid hommikuid, ärge üldse muretsege.  Kuid ma arvan, et see lause paneb meid rohkem mõtlema oma välimusele ja sellele, et näeksime koguaeg head ja hoolitsetud välja, olenemata kas oled mees või naine. 

       Aga nüüd pildistamisest, valisime seekord mõnusa loodusliku atmosfääri ja kusjuures ei pidanudki linnast välja sõitma. Tallinnas leiab ka ilusaid kohti, tuleb lihtsalt natukene otsida. Talv võiks koguaeg selline mõnus ja päikseline olla, siis mulle hakkaks isegi meeldima. 











Clothes: H&M / Bershka /Monki
Photo credit: Laura Saimre

                                                                           Enjoy xx

SHARE:
Postita kommentaar
© Express yourself in your own way | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig